Fotky mojí první velký motorky
Motorka byla
prodána.Doufám,že stále slouží k spokojenosti nového majitele.
V garáži se mi usadil novej stroj
Základní data:
Rok výroby: 1988
Zdvih.objem: 600ccm
výkon:
86 PS (64 kW)/11000 ot/min v sériovém
provedení/netušim po úpravě vačkových hřídelí
toč.moment: ???(ale
zjistim to)
max rychlost: 215 km/h(lítá
to 240)
rozvod:
DOHC 16V
chlazení:
Vzduch/rozstřik oleje(SACS-Suzuki Advance Cooling System)
brzdy:
Vpředu
2x kotouč průměr 300mm/4-pístkové brzdiče Tokico
Vzadu
1x kotouč průměr 220 mm/2-pístkový brzdič Tokico
Hmotnost:
220 kg bez obsluhy(cca 195 kg suchý váhy)
Úpravy:
Ostré vačky,svody 4 do 1 + lad.výfuk Shark(cca 10 -
12 PS výkonu nahoru,výrazný nárůst
točivého momentu v otáčkách od 5000 do 9000),přetryskované
karburátory.
Za 4 roky provozu nedošlo k
žádnému většímu
problému.Jediná porucha byla prasklá
příruba svodu druhého válce (únava
stářím)-oprava stála flanděru rumu pro
maníka,co mi to vařil :) .Tuhle motorku vřele doporučuju.Na to,
že je
to jen "šestistovka" jede velice solidně,spotřeba je
lidová(v mym případě s lidským
zacházením s plynem cca 6l/100 km-nový
majitel dokonce jezdí za 5).Díly
jsou lehce
dostupné,běžný servis se dá provést i
doma.Seřízení ventilů je naprosto
bezproblémové a rovněž levné-jsou zde použity
normální vahadla a ventil se seřizuje pomocí
šroubu a né pomocí podložky,která
není zrovna levná.Brzdy jsou i
na dnešní dobu solidní-byli taky převzaty ze
supersportu GSX 750 R
stejně jako spojka a převodovka,která je skoro
nesmrtelná.