Fotky mojí první velký motorky
Motorka byla prodána.Doufám,že stále slouží k spokojenosti nového majitele.

V garáži se mi usadil novej stroj

              

 

              


       





Základní data:
    Rok výroby:       1988

    Zdvih.objem:      600ccm
    výkon:               86 PS (64 kW)/11000 ot/min v sériovém provedení/netušim po úpravě vačkových hřídelí
    toč.moment:       ???(ale zjistim to)
    max rychlost:      215 km/h(lítá to  240)
    rozvod:               DOHC 16V
    chlazení:             Vzduch/rozstřik oleje(SACS-Suzuki Advance Cooling System)
    brzdy:                Vpředu 2x kotouč průměr 300mm/4-pístkové brzdiče Tokico
                             Vzadu 1x kotouč průměr 220 mm/2-pístkový brzdič Tokico
    Hmotnost:          220 kg bez obsluhy(cca 195 kg suchý váhy)

Úpravy:
    Ostré vačky,svody 4 do 1 + lad.výfuk Shark(cca 10 - 12 PS výkonu nahoru,výrazný nárůst
 točivého momentu v otáčkách od 5000 do 9000),přetryskované karburátory.

    Za 4 roky provozu nedošlo k žádnému většímu problému.Jediná porucha byla prasklá příruba svodu druhého válce (únava stářím)-oprava stála flanděru rumu pro maníka,co mi to vařil :) .Tuhle motorku vřele doporučuju.Na to, že je to jen "šestistovka" jede velice solidně,spotřeba je lidová(v mym případě s lidským zacházením s plynem cca 6l/100 km-nový
     majitel dokonce jezdí za 5).Díly jsou lehce dostupné,běžný servis se dá provést i doma.Seřízení ventilů je naprosto bezproblémové a rovněž levné-jsou zde použity normální vahadla a ventil se seřizuje pomocí šroubu a né pomocí podložky,která není zrovna levná.Brzdy jsou i na dnešní dobu solidní-byli taky převzaty ze supersportu GSX 750 R stejně jako spojka a převodovka,která je skoro nesmrtelná.